lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 november 2013

...

Av Elin - 8 november 2013 19:00


Att du ibland tar över mina tankar är okej, så länge som du håller dig borta från min kropp!

Av Elin - 8 november 2013 16:45


Jag fick ju en ny ridhjälm av mamma och pappa i tisdags när jag fyllde år. Behövdes verkligen! Var år och dar sedan jag köpte den jag har nu. Men den jag fick var tyvärr lite för stor så jag och mamma måste åka tillbaka till Sickla där The horse finns för att prova ut en mindre eller en ny. Var inne på deras hemsida igårkväll för att spana in vad dom har där, har varit i den butiken en gång så har inte någon råkoll på vad dom har precis. Hittade iallafall världens sötaste hjälm! En Casco Nori hjälm för barn, ser nästan ut som en pyntad cykelhjälm men jag dog lite när jag såg den. Tror nästan att jag måste köpa en för att ha till min framtida dotter haha, för upp på hästryggen ska hon minsann! ;)


Visst är den söt!? :D

Av Elin - 8 november 2013 14:48


Hej på er vänner! Blev senare in här än vad jag hade planerat haha. Men när jag kom hem så fick jag för mig att börja städa mitt rum eftersom att det såg ut som ett bombnedslag, så nu ser det lite bättre ut iallafall. Blev en lite tur till Vällingby i förmiddags med Rebecka. Jag shoppade lite till mamma på lagerhaus, sen blev det systemet och tillsist så satte vi oss och fikade, eller jag passade på att äta lunch eftersom jag känner mig själv och visste att jag inte skulle äta när jag kom hem hehe.


Åt en jättegod köttfärsperog med vitlöksdressing!


På hemvägen så stannade jag förbi frisören för att klippa min lugg, har irriterat mig på den så himla länge nu så idag tog jäg äntligen tummen ur röven och gick förbi salongen för att få den jämn och fin. Ett ärende mindre att spriga nästa vecka haha. Nu är jag då hemma sedan en timme tillbaka och sitter i soffan och vilar. Blev lite seg efter städningen kände jag. Ska sätta mig ner och plugga lite nu hade jag tänkt, sen tar jag fredag och lämnar skolarbetet litegrann över helgen. Kram på er!



Av Elin - 8 november 2013 11:08


Hej på er kära vänner. Har faktiskt precis gått upp ur sängen, sov som en stock nästan hela natten tills nu. Så skönt, jag har börjat sova hela nätter nu dom senaste veckorna. Jag har alltid vaknat ca 3,4 gånger per natt men nu kanske jag bara vaknar en gång per att. Jag märker egentligen ingen skillnad för jag är lika trött som innan, men jag verkar sova bättre nu iallafall.


Idag hade jag planerat att bara vara hemma och plugga, städa mitt rum och ta det lugnt. Men jag vaknade till ett glatt sms från rebecka där hon frågade om jag hade lust att hänga med till systemet och sen ta en fika, självklart tackar man ja till det! Eftersom jag då redan är i Vällingy så tänkte jag passa på att gå till banken och fixa leg, sen göra lite andra saker. Nu hörni ska jag byta kläder hade ajg tänkt, puss och kram på er!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards