lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Elin - 21 november 2013 19:00


Inatt drömde jag att det kom tillbaka, att jag fick ett återfall. I drömmen var jag så stark och jag tog allt så bra.

Jag önskar jag var så stark på riktigt...

 


Av Elin - 21 november 2013 16:02


Hej vänner. Ledsen för att jag inte har tittat in hör tidigare idag, men jag har inte riktigt orkat ärligt talat. Började inte förs vid 13 idag så jag sov faktiskt till 1030 eftersom jag mådde så dåligt igårkväll, sov nog i 11 timmar inatt, skönt! Tog en Ipren innan jag gick och la mig igår i hopp om att sömnen och iprenen skulle göra susen, men mår faktiskt inge bra idag heller. I övrigt än att jag är förskyld och allt som hör till det så tror jag att min blodpropp i vänsterarmen har kommit på besök igen, känner igen smärtan från sist jag hade en under min behandlingstid.

Oavsett hur jag mår så var jag tvungen att åka in till SU idag, hade examination i form av redovisning i denna kurs så det var bara att ta sig in ändå. Redovisningen gick helt ok, var lite jobbigt att prata när jag har så ont i halsen men vi blev nog godkända. Skönt att vi fick sluta en timme tidigare oxå. Nu sitter jag på bussen som självklart var försenad och lyssnar på julmusik. Ska äta (ni ser ju på bilden hur dåligt jag har ätit idag), vila och duscha när jag kommer hem, blir en tidig kväll i säng idag eftersom jag ska upp vid 8 imorgon för en föreläsning, behöver nog så mycket sömn som jag kan få. Åh, ber till Gud att inte febern kommer bara, har verkligen inte tid att bli sängliggandes! Nä hörni, nu ska jag lägga ner telefonen så jag inte blir åksjuk oxå. Kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards