lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Elin - 22 november 2013 19:56


Att vara sjuk måste vara det tråkigaste som finns! Jag nyser, snurvlar, snyter mig och allt som hör till en förkylning och jag är redan less på detta. Det värsta är att eftersom jag verkligen inte har tid att bli mer sjuk och får lite panik redan nu över att jag mår som jag gör så blir det säkert värre. Men jag dricker honungsvatten för att rösten ska komma tillbaka, sover och tar det lugnt, men framför allt äter choklad, det hjälper nog mot allt hehe. Nä men jag ber till Gud att ajg inte ska bli sämre än vad jag är nu. Min kväll kommer att spenderas under filten i soffan ätandes på glass och choklad. Ha en roligare fredagskväll än vad jag har är ni snälla, kram!


Av Elin - 22 november 2013 12:55


Ridsport, ridsport, ridsport och så skola. Det är ungefär så mitt liv ser ut just nu känner jag. Men Gud vad jag älskar det! Trots att det går lite trögt med vissa saker inom ridsporten så dyker det upp nya spännade saker jag får göra, idag fick jag ännu ett spännade mejl! Men mer om det mejlet berättar jag när jag vet att jag får. Har suttit nu någon timme och läst typ 38557 mejl från förbundet och distriktet och så har jag skickat lika många tillbaka, eller jag överdrev lite där kanske men skickat kanske 5 mejl har jag gjort hehe.


Det blev en hemmdag för mig idag som ni kanske förstår. Jag struntade i föreläsningen där vi bara skulle titta på en film och så somnade jag om istället för att försöka bli frisk. Ska ju iväg imorgonkväll, vi får se hur det går. Som jag mår just nu i denna stund så orkar jag nog inte med en vinkväll imorgon. Men jag har ju ett dygn till på mig att friskna till så än ska jag inte ställa in det! Nu sitter jag och tittar på någon såpa, varför gör man alltid det när man är sjuk!? Nu ska jag ta något att äta och juste, har glömt att skicka ett mejl så jag gör det nu, kram på er mina vänner!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards