lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Elin - 16 november 2013 17:00


Hej på er vänner. Vilken mysdag ajg har haft idag, med en liten förskylning i kroppen och väldigt seg i både kropp och knopp så stängde jag in mig på mitt rum i eftermiddags när jag hade ätit lunch. Drog inte ens upp rullgardinen i fönstret utan tände alla mina ljus och satte mig i sängen och kollade på ngra avsnitt av Glee. Det var ett dag sedan som jag gjorde det så det var verkligen dags för en så dag igen! När jag hade tröttnat lite på Glee så frossade jag lite Carola-klipp på youtube och grät en skvätt bara för att Carola är Carola haha. Nu har jag precis hoppat ut från duschen och snart ska vi äta middag här hemma. Egentligen skulle jag ju ha varit ute på Lillsved nu ikväll, men eftersom att jag inte mår helt hundra så fina Amanda det istället. Nä hörni, nu ska jag fixa mina naglar lite och sen är det nog mat, kram!




Av Elin - 16 november 2013 12:34


Hej på er vänner. Hade ni en bra fredagskväll igår? Jag hade det helt underbart! Nu har jag kommit upp ur sängen för några timme sedan, såå skönt att man har en helt ledig Lördag från morgon till kväll så man kan ligga kvar i sängen och mysa och lyssna på musik. Nu har jag då iallafall precis käkat lunch, blev pannkakor idag, mums! 


Gårkvällen då? Den var fantastisk! Lisa och jag möttes upp vid Spånga och åkte in till medis för att käka middag. Vi gick mot skånegatan men stoppet bev tillslut på den mysiga resturangen Santino på Södermannagatan. Det var väldigt tomt, lugn och skönt när vi kom vid typ 7, sen lite senare på kvällen när fotbollen kom igång så blev det väl lite mera livat, men ändå helt ok.

 



Jag tog en grillad fläskfilé med potatis och guacamole och ett glas rött, jättegott var det men jag hade kanske velat ha lite mera smak på köttet. Vi satt där och pratade lite om allt möjligt och njöt av båda mat och vin, fredagsmys på hög nivå ;). När vi hade ätit och druckit upp alt och betalat så drog vi vidare till Morfar Ginko på Swedenborgsgatan för att fortsätta fredagskvällen med lite bubbel. Var galet mycket folk där eftersom att fotbollen var i full gång, men vi tog varsitt glas och hängde i baren ett tag för att vänta på bord. Efter någon timme så fick vi äntligen ett bord så vi passade på att ta ett glas till och sätta oss och snacka lite mer, mys! Strax innan midnatt ungefär så kände vi att det började bli lite sent så då åkte vi hem, nöjda och glada över hur bra kvällen blev!


 

 



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards