lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Elin - 3 december 2014 18:59


God kväll på er vänner. Sitter just nu i köket och äter fiskgratäng samtidigt som jag skriver till er. Har varit i stallet nu under eftermiddagen och kvällen. Hoppade in och skulle leda hästar på vår FU-lektion, men idag kom det bara tre barn så då blev jag och en till över. Vi satt på läktaren och kollade istället och var mentalt stöd. Gick bra det med förutom att det blev fruktansvärt kallt!! Fattar inte att föräldrar kan sitta där och kolla på sina barn vecka ut och vecka in, en eloge till dem! Efter FU så gosade jag lite med Jissa och fixade lite praktiska saker inför kommande FU-lektioner med ledare. Hade även luciatågsträning med barnen, de sjunger så fruktansvärt bra och klarar allt galant så man behöver nästan inte göra någonting på träningarna än att hör om de har koll på texterna. Kände sedan att jag var klar i stallet och hade en sådan tur att jag blev upphämtad av mamma, sedan tog vi en spontanare till Vällingby en snabbis. Imorgon ska jag åka in till stan för att göra lite ärenden och så tror jag om jag hinner att jag ska åka förbi förskolan och säga hej. Nu vänner, ska jag vänta på att klockan blir 21 för då är Carola på TV. Kram på er!


En gammal mysbild på mig och Brolle



Av Elin - 3 december 2014 10:51


En tweet från Sarah Dawn Finer och två samtal från Ung cancer. Min önskan på önskelistan 2014 kommer gå i uppfyllelse nästa helg och måndag den 15 december! Jag ska få träffa mina tre stora förebilder i livet. Få krama om dem alla och säga hur mycket de betyder för mig. Jag är så tacksam över att ung cancer finns och att det finns så fina människor som hjälper till att sprida eller uppfylla allas önskningar

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards