lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Elin - 24 december 2014 11:00


Jultraditionen, god jul på er och ta hand om varandra!


Av Elin - 24 december 2014 07:15


Hej på er och GOD JUL! För mig är det inte julafton förens om några timmar då klockan slår 00, men jag är så trött hela tiden av någon anledning så redan vid 19 ville jag helst gå och sova. Riktigt duktig tycker jag att jag har varit som lyckas hålla mig vaken tills nu då klockan är strax över 22! Idag har San diego bjudit på strålande sol och massor utav shopping. Skrev ju igår att halva min resväska fortfarande ligger hemma då jag glömde packa ned massa saker, men det mesta har jag nu lyckats få till idag tror jag.


Efter frukost och bara en lugn morgon så begav vi oss till den närmaste outleten här i San diego, vi var där i några timmar och kollade nog igenom alla butiker som fanns. Jag fick dock väldigt ont i fötterna ganska snabbt, men med lite pauser sp orkade även jag. Det sista vi gjorde var att gå in på Starbucks och köpte en iste till mig, höll på att dö av värmeslag i slutet. Har inte riktigt vant mig vid 25 graders värme än hehe.


sedan så åkte vi vidare mot stranden för att få se lite vatten. Så härligt när man börjar närma sig och inser att man faktiskt känner igen sig i områden trots att det var 7 år sedan som vi var här sist.


Vi kom hem strax innan middag och nu under kvällen har vi ätit pizza och bara haft det trevligt. Imorgon är det jul här och julen firas i detta hus den 24de som hemma i Sverige. Massa släktingar kommer hit på kvällen och det blir julklappar och dans runt granen, mycket trevligt. Om några timmar för er så kommer det upp ett tidsinställt inlägg som det alltid bruka göra här på bloggen på julafton. Håll utkik, nu vänner ska jag släcka lampan och sova så jag orkar med morgondagen, puss och kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards