lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Elin - 23 december 2014 07:17


Hej på er snyggingar. Sitter just nu i mörkret i min säng hemma hos mina älskade släktingar i San diego. Är så trött, men känner att jag borde titta in här innan jag säger godnatt. Dagen började med att jag väktes av världens brak från övervåningen på vårat hotellrum klockan 8. Naturligtvis så kunde jag inte somna om utan passade på att läsa lite. Efter lite frukost och ihoppackning så lämnade vi Santa Barbara för denna gång och åkte mot Escondido, San diego.



eftersom jag lämnde in min examination igår så tillbringade jag tiden i bilen med att växla mellan att lyssna på julmusik och läsa, mot slutet så blev det bara musik då jag blev ruskigt åksjuk av någon anledning.


Har faktiskt inte mått helt hundra idag. Yrseln som jag har haft under hösten kom tillbaka igårkväll, har varit otroligt trött och ingen matlust alls (att tilläga kan ju vara att jag har gått och varit hungrig hela tiden sedan vi kom hit). Jag hoppas att det bara är anspänningarna från examinationen som håller på att släppa.


Efter lite stopp på vägen så kom vi äntligen fram till Escondido vid 16tiden och kunde plinga på dörren till Lotta och Robert, vi satt ute och chatchade up lite och njöt av solen innan den gick ned.


Nu ikväll har vi både ätit och druckit gott, men redan vid 20 så började jag nästan slå pannan i biffen, sen har tröttheten kommit och gått. Men nu tror jag att det är dags för mig att verkligen gå och sova, är såå trött. Imorgon måste vi åka till en outlet och köpa kläder till mig, har packat alldeles för lite för en gång skull! Nu vänner ska jag sussa gott medans ni hemma i Sveriga redan har börjat dagen, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards