lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Elin - 11 december 2014 21:15


God kväll på er snyggingar! Alltså, jesus vilken lång dag det har varit idag. Har nog gått på sparlåga hela dagen då jag har skrattat och flummat runt ungefär 90% av dagen. Jag tror bennemej att jag inte har skrattat så här mycket på hela terminen som jag gjort idag. Sist jag tittade in här idag så satt jag och väntade på föreläsning två av tre denna dag. Det blev en ganska kort föreläsning som tyvärr inte heller var jättebra, höll på att somna redan efter 15 minuter typ.


En del av underhållningen på fyra timmars hål


Vi höll ut på den andra föreläsningen och när vi slutade vid 16:30 ungefär så åkte jag vidare till militärhögskolan. Har blivit så himla less på Stockholms universitet, så jag tänkte att det skulle bli lite ändring på det nu....på tiden liksom. NEJ, jag skoja bara! Haha, det jag egentligen gjorde var att jag, Vånkan och Lena åkte vidare till lärarförbundet för en föreläsning om hur vi ska tänka med CV, jobbansökningar och allt sådant som hör till. Vi var så himla trötta och jag fick så konstiga förslag på vart jag kunde checka in på facebook när vi väl var där så då checkade jag in på militärhögskolan istället ;).


Gratisfika fick vi, massa lyxpålätt på mackan, kaffe, godis och presenter-allt helt gratis! :D


Föreläsningen på lärarförbundet var jättebra! Nu vill man bara få sin legitimation och börja söka massa jobb! Väldigt nyttigt att gå men när klockan var ca 19:30 då vi hade sagt hej då så kände man att man hade haft en lång dag. Tre föreläsningar på en dag, är ganska seg i huvudet nu kan jag säga haha! Nu ska jag kolla vidare på TV, kram på er!






Av Elin - 11 december 2014 13:33


Hej på er vänner. Sitter just nu i skolan och flummar runt. Jag är galet övertrött idag, sov bara 4 timmar inatt. Klockan stod på 7 imorse och jag ville inget hellre än att få somna om. Idag har vi en riktig föreläsningsdag. Tre föreläsningar, den ena började redan vid 9 och den sista kommer att sluta 20:00 senast, en lnåg dag med andra ord. Trots min trötthet så har jag iallafall varit glad idag, har skrattat så jag gråtit under förmiddagen som jag och mitt SA-lag satt och pluggade och likadant nu, kommer få träningsvärk i magen imorgon säkert haha. Nu sitter vi och väntar på att vår nästa föreläsning ska börja, lite drygt med över 4 timmars hål, men vi har roat varandra och haft väldigt kul ändå. Nä, nu ska jag vara social igen. Återkommer ikväll när jag kommit hem!


Jag och Vånkat har skrattat åt photo booth haha

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards