lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Elin - 8 april 2013 19:39


Dagarna rullar på i all hast nu förtiden. Kändes som att det var en månad kvar till VFUn för några dagar sedan och nu är det bara en vecka kvar. Ska bli spännande! Skola nästan hela dagen idag. Kom några timmar innan lektionen började för att träna lite inför redovisningarna vi skulle ha senare under dagen och för att ha lite babyshower med klassen. Vi har en som ska bli mamma i sommar så vi i klassen hade samlat in pengar och köpt lite presenter till henne innan hon tar ledigt, vi hade även lite knytis med fika oxå, mysfaktor på hög nivå!


Redovisningarna gick iallfall bra och det var en bra sista tekniklektion tyckte jag. Ikväll blir det hemmakväll framför TVn. Har skrivit klart min komplettering för estetkursen oxå tror ajg, så nu är det bara att hoppas på ett bättre betyg! Imorogn är det skola på eftermiddagen och sen har jag inge mer skola denna vecka, skönt!


Nä hörni, nu ska jag dricka mitt te och kolla vidare på halv åtta hos mig. Puss!


 

Några minuter efter ajg hade tagit kort så var det överfullt med fika så detta är bara en liten del haha.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards