lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Elin - 4 december 2012 18:35


Bilder från den internationella hoppningen från i söndags, även uppvärmningen för ponnyhoppningen. Tyvärr så kan jag inte bjuda på jättebra bilder eftersom vi satt ganska högt upp och jag inte har något zoomobjektiv, men det är bättre än inga bilder alls iallafall ;). 


               

Av Elin - 4 december 2012 12:34


 


Hej mina vänner, jag hoppas det är bättre med er än vad det är med mig. Idag är det en såndär rutten dag som man bara vill glömma. Vaknade med ryck när klockan ringde och försökte komma på vad jag hade bråttom till men sen kom jag på att jag faktiskt var ledig idag, jippi! Vaknade med världens mensvärk så jag känner att det bara var bra att jag är ledig, det var ett jäkla bra tag sedan som jag hade så här ont, fler år sen tror jag. Hoppas att det bara är tillfälligt bara så det inte håller i sig hela veckan.


Gick upp och la mig i soffan och vilade lite när jag hade legat i sängen ett tag och funderat. Tittade på lite TV och försökte sova lite mer, så nu känns det lite bättre. Mår illa fortfarande men det går säkert över snart när maten börjar verka haha. Nu sitter jag i pyamas och morgonrock i soffan med en varm vetekudde på magen och dricker te och äter mjuk pepparkaka, myys! Får se om det blir någon fototur idag på ängarna, har glömt att ladda kamerabatteriet så vet inte hur lång tid det är kvar. Känner ändå satt det är bra att röra på sig så man inte sitter helt still, värken lär ju bli värre då lixom. Jag får dra på mig dunjackan och termobyxorna och gå runt kvarteret snart kanske. grejen är att jag får ont inär jag andas in, jag blir ju lite hypokondrisk när jag får så här ont att jag har fått cancer i min vänstra äggstock nu, men försöker att låta bli att tänka så. Inte så himla konstigt att ajg har ont just där och att kroppen är svullen lixom ;).


Nä, nu känner jag att jag skriver ganska konstigt så ska inte ta upp mer av eran tid. Återkommer senare med en liten bildbomb från Globen i Söndags tänkte jag. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards