lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Elin - 10 december 2012 22:32


 


Åh, vad jag saknar min fina prins just nu. Jag skulle vilja sitta inne hos honom hela dagen och gråta ut, lyssna på musik och bara pussa och krama honom, speciellt nu när jag inte kan släppa denna oro. Tänk att jag hade så svårt för denna häst precis i början när jag började rida honom och nu är han min klippa, mitt ljus. Fina fina Brolle vad du har lärt mig mycket. På lördag ses vi äntligen igen, det var allt för länge sen ♥.

Av Elin - 10 december 2012 18:12


Hej allihopa, hoppas att eran vecka har börjat bra. Jag sov jättekonstigt inatt, trots att jag ändå låg i min egen säng igen. Jag fattar inte varför ajg sover så dåligt, det spelar ingen roll om jag har sovmorgon eller ska upp tidigt, sover lika dåligt för det. Vaknade mitt i natten av att jag hade så sjukt ont i magen igen så jag trodde att ajg skulle spy, det gick över efter kanske 15 minuter men då var ajg så jääkla orolig så jag somnade inte om förs typ en timme senare. Jag vet inte, men jag tror allvarligt att ajg börjar utveckla någon allvarlig hypokondri, måste man söka hjälp för sånt? Jag får hoppas att det går över snart, jag förstår ju ändå att ajg stressar upp mig själv och det borde vara positivt.


Var inne på SU idag under förmiddagen. Hade första seminariet för den nya kursen, drygt att sitta där i 2 timmar för att lyssna på filosofi som det inte finns några vettiga svar på. Som tur är så var lektionen bara 2 timmar. Efter det så åkte ajg till sjukgymnasten för ett kort möte och checka av hur det har gått och hur vi går vidare med min överbelastade axel. Ska tillbaka om en månad och under tiden så ska jag träna på med mitt gummiband och hoppas på att det hjälper.


Nä hörni, nu har jag magknip. Har ätit alldeles för dåligt idag så måste gå och rota lite i kylskåpet tror jag. Återkommer!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards