lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Elin - 11 december 2012 22:55


   


Hej alla glada och trötta kanske? Var ju som jag tidigare skrev på musikal nu ikväll med Rebecka. Vi kollade på Next to normal. En musikal med Lisa Nilsson i huvudrollen och även Dan Ekborg. Själv så är jag inte så jätteförtjust i Dan Ekborg och jag hade tur som slapp honom för han spelade inte idag, kanske var han sjuk? En riktigt bra musikal måste jag säga! Tror jag satt med gråten i halsen ungefär 90% av tiden, en otroligt stark berättelse och Lisa Nilsson som spelar rollen som en bipolär mamma gör det så otroligt jäkla bra, hon har en bredare röst än vad jag faktiskt trodde. Jag är helt hänförd, jag tycker ni oxå ska gå och kolla på denna musikal på Stadsteatern, jag säger det igen. Se NEXT TO NORMAL! :)

Av Elin - 11 december 2012 16:36


   


Hej allihopa! Det blir en snabb uppdatering just nu. Var inne på SU för en föreläsning, men jag fattade ingenting och höl på att somna redan efter 10 minuter så i pausen så gick jag, Mia och Vånkan därifrån. Drygt att åka in men om man inte hade gjort det så hade man väl missat något jätteviktigt.


Vi passade på att ta en snabbfika på Waynes med lussebullar och kaffe, myys! Sen gick vi in en snabbis på HM för att kika runt för att sen åka hem, kändes nästan som fredag hihi. Ikväll ska jag på teater med Rebecka, återkommer när jag kommer hem för nu har ajg skitbråttom! Puss <3.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards