lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Elin - 24 december 2012 20:40


   


Hej alla fina, hoppas att ni har haft en superjulafton idag! Själv har jag haft en jättemysig dag. Jag blev väckt strax innan 10 eftersom jag ville titta på sista avsnittet av julkalendern. Så tråkigt att det är slut nu, vad ska man nu se fram emot varje dag? 


Farfar kom på lunch vid ungefär 11, vi delade ut lite julklappar och pratade. Sen vid typ 2 skjutsade pappa hem honom igen. Mormor och morfar ko mlite efter kl 14 och jag satt bara och väntade på att Kalle skulle börja så jag fick se Sarah Daen finer, kände mig ganska ego och osocial vissa stunder när hon var med mellan programen men jag kunde inte bara skita i att titta på henne hehe. Efter Kalle så började vi öppna lite julklappar och sen gjorde vi ett avbrott och åt middag, kändes som om jag åt för resten av veckan men så är det väl alltid när man äter julbord haha. Efter middagen så fortsatte vi julklappsutdelningen. Jag fick jättemycket fint, bjuder på en bild imorgon på allt :), tog inte så mycket bilder i år faktiskt, hade ingen insperation så kändes onödigt då, men kanske kan leta fram några bilder iallafall. 


Under resten av kvällen så ska jag bara sitta i soffan och titta på TV. Denna dag har gått sjukt fort, nu längtar ajg till mellandagarna så jag och Alice kan åka in till stan och shoppa! :D. Känner att jag nästan somnar nu så ska se om det finns något att äta. God jul på er alla fina!

Av Elin - 24 december 2012 10:27


Som varje år så lägger jag upp detta klipp, tycker det är så stämningsfullt! God jul på er alla fina som tittar in här.


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards