lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Elin - 25 december 2012 16:20


 


  • Fleecefilt med ärmar
  • Mysdress
  • God jul dörrmatta
  • Strumpor
  • Stor Kakburk
  • Liten kakburk/teburk
  • Body lotion
  • Julpynt
  • Smörknivar
  • Kökshandduk
  • Fårskinnstofflor
  • Chilli elvisp
  • 4 glöggkoppar
  • 6 tallrikar med noter
  • 6 glas med noter
  • Lyktor
  • 2000 kr
  • Väggklocka
  • Julkokbok
  • Köksbricka
  • Dalahäst/Vaxholmshäst
  • Börje Salmings kokbok, men jag skulle få autograf i den och det fick jag inte så mormor och morfar skulle fixa det så dom fick tillbaka den så länge hehe.

Av Elin - 25 december 2012 14:05


 


Hej på er vänner! Gårkvällen slutade med att familjen satt och spelade frågespel, jag kände mig otroligt oallmänbildad och började fundera om jag verkligen hade gått i skolan haha. Vi satt väl och spelade till 2330 kanske, sedan blev vi lite väl trötta hehe. 


Idag så låg jag i sängen till 1230 ungefär, jag var sjukt trött och gissar på att jag inte kommer kunna sova ikväll när jag ska sova. menmen, tur att det är jullov ;). Var så himla mysigt att ligga kvar i sängen och småsova lite och titta på Ronja Rövardotter på 4an, men efter ett tag så fick jag lite ångest så då var det bara att kliva upp.


Idag är vi ganska insnöade så blir nog inne hela dagen, hade tänkt att ta en promenad idag och fota lite men det känns som om det inte är någon idé med tanke på hur mycket det snöar här. Istället så sitter vi nu alla förutom mamma här i soffan och kollar på Stig Helmers story. Återkommer med lite julbilder och även bild å alla julklappar, men det blir som sagt senare idag. Puss och kram på er och god fortsättning! 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards