lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Elin - 5 december 2012 21:15


Bilder från dressyren-grand prix kür. Som sagt så är det inte så jättebra bilder, men bättre än inga alls kanske ;).


                                 

Av Elin - 5 december 2012 18:15


Jaa vänner, vad säger ni om den här dagen? Man kan ju säga att det har varit K A O S i Stockholm idag, helt sjukt. Skulle ju till sjukgymnasten i förmiddags men jag orkade faktiskt inte ta mig upp och försöka åka in till Bergshamra för ett besök på en halvtimme när resan dit skulle ha tagit 2 timmar ungefär så jag ringde och avbokade faktiskt.


Istället så vilade jag lite under förmiddagen och så gick jag ut i snöstormen senare på dagen för att ha sista seminariet i Retorik vid 13. Åkte en halvtimme tidigare för att försöka att inte komma allt försent och det var inte så jättefarligt faktiskt. Det tog kanske en halvtimme extra men inte mer. Kom ungefär 10 minuter försent till lektionen men det var inte så farligt eftersom vi har en bra lärare som förstod varför vi var så få och sena haha. Talet gick bra, det var nog det bästa av dom jag har hållt så det kändes bra att avsluta kursen med ett bra tal.

 

Att åka hem var inte några större problem det heller. Otroligt smockat på tuben bara där det kändes som om vi var typ 3000 pers i en vagn. Slapp vänta på pendeln så länge och det flöt på bra faktiskt. Kom hem hel men väldigt blöt. Ikväll är det ingen ridning, dock inte på grund av snön utan av andra anledningar. Lite skönt faktiskt haha. Jag är så sjuukt trött så det inte är klokt, kanske för att det har varit utmattande att ta sig till och från SU idag haha. Det som är rätt knäppt är att vi stockholmare blir väldigt trevliga mot varandra för en gång skull när vi är i sånna här situationer, kanske för att vi alla sitter i samma båt....eller tåg kanske man ska säga hehe, synd bara att det måste vara tågkaos för att vi ska vara trevliga...


 

Så här kan det se ut genom hela perongen en kaosdag i stockholm...

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards